הוועדה בראשות גנץ לא אישרה לשב"כ לעקוב אחר חולי קורונה

    איתי גדסי 2 Comment on הוועדה בראשות גנץ לא אישרה לשב"כ לעקוב אחר חולי קורונה
    Blue and White parliament member Moshe Yaalon attends a Defense and Foreign Affairs Committee, at the Knesset, on February 16, 2020. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ???? ??? ??????? ???? ??? ???? ????? ???? ??? ????? צילום: פלאש90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ועדת המשנה הזמנית למודיעין ושירותים חשאיים, של ועדת החוץ והביטחון הזמנית, בראשות ח"כ גבי אשכנזי (כחול לבן), קיבלה היום (שני) בצהריים את בקשת הממשלה לדיון ב"הסמכת שירות הביטחון הכללי לסייע במאמץ הלאומי לצמצום התפשטות נגיף הקורונה החדש".

    על אף שהבקשה לדיון הגיעה בעיתוי זה, הנחה יו"ר הוועדה את מנהל הוועדה לפנות לאישור קיום הדיון, כמתחייב בכנסת מעבר, ולכינוס חברי הוועדה והגורמים הרלוונטיים – אישור זה התקבל בשעה 14:20, כשעה וחצי לתום הכנסת ה-22 ופיזורה של הוועדה הקיימת.

    הממשלה דנה בנושא שעות ארוכות, במספר דיונים, ויו"ר הוועדה הנחה כי הוועדה לא תאשר את ההסמכה המבוקשת ללא הבנה מלאה של תמונת המצב והצורך העומדים בבסיס הבקשה.

    הוועדה, כאמור, מכונסת עתה במטרה ללמוד לעומק את הבקשה, לשמוע את גורמי המקצוע, ולאפשר לחברי הכנסת לבחון את נחיצותה, היקפה ונקודת האיזון המתבקשת בין שמירת בריאות הציבור לשמירת זכויות הפרט.

    לבקשתו של יו"ר הוועדה, ועל דעת חבריה, הוחלט כי באופן חריג ביותר לוועדת משנה, הרי שחלק מן הדיון יהיה לא חסוי, באופן בו פרוטוקול חלק זה של הדיון יהיה גלוי לעיון התקשורת והציבור.

    למעלה מן הצורך, יצוין כי הוועדה פנתה לאישור קיום דיון במליאת הוועדה על נושא נגיף הקורונה כבר מספר פעמים, אך דיון זה לא אושר.

    ככל שלא יושלם הדיון עד לתחילת השבעת הכנסת ה-23 היום, הוועדה ממליצה להקים ללא דיחוי ועדת חוץ וביטחון בכנסת החדשה, וועדת משנה למודיעין ושירותים חשאיים, על מנת שניתן יהיה להמשיך את הדיון החשוב בהקדם.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ודאי תעשו הפוך ממה שנתניהו רוצה הצעתי לביבי שיאמר הפוך ממה שהוא רוצה וחבורת הניבזים יגידו כמו שהוא באמת רוצה

    2. 1

      לא הבנתי כלום מהקשקשת של הוועדה מלבד זה שהיא לא עשתה כלום. זה מה שצפוי לנו אם תקום ממשלת הרישעה של גנץ – אפילו את המינימום של הגנה על חיי אזרחים מנגיף לא יהיה לנו. מטורפים צאו מהפוליטיקה ותנו לאנשים שבאמת אכפת להם להמשיך לנהל את העניינים כמו שצריך!!! מושחתים נמאסתם!!!!!!!!!!!!!!!!1